شناسهٔ خبر: 67303403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در استان همدان؛

برپایی ۶۰۰ موکب همزمان با دهه ولایت و امامت

دبیر ستاد مردمی غدیر همدان از برپایی ۶۰۰ موکب در استان همزمان با دهه ولایت و امامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

برپایی ۶۰۰ موکب در همدان همزمان با دهه ولایت و امامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، مهدی صلواتیان گفت: همزمان با ایام  قربان و غدیر جشن‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی در استان همدان در حال برگزاری است که این برنامه‌ها از روز عید قربان آغاز شده است و تا عید غدیر با جشن عید مباهله پایان خواهد یافت.

دبیر ستاد مردمی غدیر همدان از برپایی ۶۰۰ موکب در استان همدان در ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیر خبر داد و افزود: حدود ۲۵۰ موکب مربوط به شهر همدان است.

صلواتیان برپایی بیش از ۲ هزار جشن غدیری در مساجد همدان و ایستگاه‌های صلواتی و نذورات و اطعام دهی غدیر در استان با توزیع ۷۰۰ هزار پرس غذا را از برنامه‌های دهه ولایت و امامت برشمرد.

دبیر ستاد مردمی غدیر همدان همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه میدانی جشن‌های غدیر را نیز در خارج از مساجد در استان همدان داریم تأکید کرد: رویکرد ما برگزاری جشن‌های غدیر در فضا‌های عمومی، شهرک‌ها و بوستان‌ها است.

صلواتیان برگزاری همایش هیئت موتوری موتورسواران همدان از استادیوم شهید شمسی پور تا سطح شهر و برگزاری جشن در میدان امام را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: همچنین جشنواره اقوام ایرانی نیز در پیاده راه اکباتان از ۲۸ خرداد تا ۵ تیرماه در این مکان برپا شده است.

 

 

 

نظر شما