شناسهٔ خبر: 67302794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر جهاد کشاورزی رباط کریم خبر داد؛

تخریب ۴۴۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در «شهر آباد» و «حصار مهتر»

رباط کریم- مدیر جهاد کشاورزی رباط کریم از تخریب ۴۴۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در عرصه‌های کشاورزی روستاهای «شهر آباد» و «حصار مهتر» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی عباسی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران از تخریب ۴۴۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در عرصه‌های کشاورزی روستاهای «شهر آباد» و «حصار مهتر» خبر داد.

عباسی اظهار کرد: حسب دستور اخذشده از دادستان و با حضور بخشدار مرکزی رباط کریم به همراه نماینده دادستان و نیروی انتظامی، یگان امداد و حمایت و پشتیبانی فرمانداری و شهرداری، این مدیریت در راستای حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی شهرستان ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت ۱۰۸ هزارو ۳۱۰ مترمربع قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی رباط کریم عنوان کرد: این ساخت و سازها شامل ۳۴۰ مورد دیوارکشی به مساحت ۱۰۳۵۰۰ مترمربع، ۶۵ مورد بنا به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع، ۳۰ مورد محوطه سازی به مساحت ۲۹۵۰ مترمربع و ۵ مورد کانکس به مساحت ۶۰ مترمربع و تفکیک در اراضی شهر آباد بود که مالکین آن بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند.

وی در ادامه افزود: از مردم و شهروندان عزیز می‌خواهیم با توجه به اینکه هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به جز با اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است در صورت هرگونه مشاهده با سامانه ۱۳۱ تماس بگیرند.

عباسی گفت: از همه بهره برداران بخش کشاورزی درخواست می‌شود قبل از هرگونه ساخت و ساز جهت مشاوره و اخذ مجوز و اطلاع اصالت ساخت و سازها در اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

نظر شما