شناسهٔ خبر: 67280372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آمادگی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان برای همکاری با هیئت‌های مذهبی شهر

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری کامل با هیئت‌های مذهبی گفت: حضور و تشویق به حضور مردم در انتخابات توسط گروه‌های مذهبی و مسئولان هیئت‌ها ضرورت دارد.

صاحب‌خبر -

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) با جمعی از مسئولان هیئت‌های مذهبی و گذرداران اظهار کرد: این جلسه طی هماهنگی منطقه ۱۱ شهرداری و مسئول منطقه ۱۱ هیئت‌های مذهبی در محل مهمانسرای شهرداری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مهمانان و خادمان حسینی به تبادل نظر درباره برنامه‌های اجرایی و راهکارهای تسهیل امور مراسم محرم و صفر پرداختند و مسائل مرتبط با ایمنی و انتظامات هیئت‌های مذهبی با حضور مسئولان مربوطه مطرح شد.

آمادگی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان برای همکاری با هیئت‌های مذهبی شهر

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای همکاری کامل با هیئت‌های مذهبی شهر ادامه داد: حضور و تشویق به حضور مردم در انتخابات توسط گروه‌های مذهبی و مسئولان هیئت‌ها ضرورت دارد و حضور حداکثری و انتخاب اصلح از ضرورت‌های انتخابات پیش‌رو است.

غلامی تصریح کرد: حضور گسترده گذرداران در این جلسه نشان از محبت عمیق حاضران به راه و هدف امام حسین (ع) و شهدای کربلا دارد.

نظر شما