شناسهٔ خبر: 67279433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار همدان:

رئیس جمهور آینده باید در مسیر خدمت شهید رئیسی حرکت کند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: نیاز به فردی داریم که با قوت و قدرت و یکدلی با مردم در مسیر خدمت شهید رئیسی حرکت کند چراکه شعارهای رنگارنگ و فریبنده و برنامه‌های پرطمطراق کاری از پیش نمی‌برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در دیدار صمیمی استاندار همدان با هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان، اظهار داشت: اراده و تدبیر مردم شریف ایران اسلامی در انتخاب فرد اصلح باعث امتداد فضای خدمت‌رسانی در دولت آتی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی خط نورانی و مسیر خدمت‌رسانی و خدمتگزاری را ترسیم کرد و مدیران در آن گام برداشتند، افزود: مردم شریف با انتخاب صحیح می‌توانند خط نورانی خدمت که با خون رئیس‌جمهور شهید رنگین شد را استمرار بخشند.

قاسمی‌ فرزاد گفت: استکبار جهانی همواره تلاش می‌کند سرزمین ایران را مورد تاخت و تاز قرار دهد اما مردم مؤمن و ولایتمدار ایران‌اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته با هدیه خون بهترین جوانان خود، در مقابل آن‌ها ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه برای حفظ و حراست از این سرزمین بهای بسیار سنگینی پرداخت کرده‌ایم که برای استمرار عزت و سربلندی آن، در پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری خواهیم داشت، عنوان کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات حداکثری و پررنگ باشد، باعث شکل‌گیری دولتی منسجم و مستحکم در مقابل دشمنان خواهد شد.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز با استفاده از تجارب دوره‌های گذشته مسیر انتخاب فرد اصلح و توانمند روشن‌تر است، تصریح کرد: روز هشتم تیرماه نقطه عطف مهمی در تاریخ و سرنوشت سرزمین ایران‌اسلامی و ملت شهیدپرور است.

وی ادامه داد: اگر اختلافات و چنددستگی‌ها چیره شود، مانند تجارب گذشته، کشور خسارت جبران ناپذیری متحمل خواهد شد پس اختلافات باید در زمان‌های حساس کنار گذاشته شود. برای ادامه مسیر خدمت‌رسانی باید با انسجام، همدلی و وحدت یک تصمیم صحیح توسط مردم شریف گرفته شود.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: نیاز به فردی داریم که با قوت و قدرت و یکدلی با مردم در مسیر خدمت شهید رئیسی حرکت کند چراکه شعارهای رنگارنگ و فریبنده و برنامه‌های پرطمطراق کاری از پیش نمی‌برد.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت مردمی به حوزه ورزش یک رویکرد سرمایه‌گذاری است، اضافه کرد: در دولت مردمی علاوه بر اعتبارات تملک دارایی، ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید مصوب شد.

استاندار همدان بااشاره به اینکه سرانه ورزشی آموزش و پرورش در دولت مردمی ۱۱۰ درصد اضافه شده است، متذکر شد: در دولت مردمی ۴۳ طرح ورزشی که سال‌ها بلاتکلیف و نيمه‌کاره بودند با اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی به استان همدان تکمیل شد و ۶۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه شد.

انتهای پیام/

نظر شما