شناسهٔ خبر: 67272020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس:

اولین وظیفه ما مشارکت حداکثری در انتخابات است

مرتضی جعفری

تهران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس گفت: اولین و مهمترین وظیفه ما مشارکت حداکثری و حضور پرشور در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

ابراهیم گرمابدری فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان پردیس در جمع تعدادی از خبرنگاران با اشاره به نزدیک بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اولین و مهمترین وظیفه ما برای سربلندی، عزتمندی، و پشتیبانی قوی از کشورمان مشارکت حداکثری و حضور پرشور در انتخابات است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا عامل کسب توفیق برای کشور و فزاینده عزت است، در خصوص دومین وظیفه ملت ایران گفت: باید فرد اصلحی که توان مدیریت اجرایی کشور را دارد، شناسایی کرده و او را به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم.

گرمابدری ادامه داد: امروز نیازمند رییس جمهوری پرتلاش، توانمند و معتقد به مبانی و ولایت هستیم که مشکلات جامعه را دانسته و برای حل مسائل امروز کشور برنامه داشته باشد.

وی وجود برنامه برای رفع مشکلات اقتصادی را مهمترین ویژگی رییس جمهور منتخب عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس گفت: در کنار پرسنل نیروی انتظامی فعالیت می‌کنیم تا انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از مردم فهیم شهرستان پردیس تقاضا دارم همانند گذشته با بصیرت، در صندوق‌های اخذ رای حضور پیدا کرده و انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما