شناسهٔ خبر: 67271974 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امضای تفاهم‌نامه باشگاه ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد خوراسگان

باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان تفاهم‌نامه‌ای در زمینه تعاملات علمی دانش‌افزایی مبتنی بر ظرفیت‌های مشترک امضاء کردند. باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان تفاهم‌نامه‌ای در زمینه تعاملات علمی دانش‌افزایی مبتنی بر ظرفیت‌های مشترک امضاء کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، نیما نکیسا مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن با حضور در دانشگاه آزاد واحد خوراسگان با دکتر پیام نجفی رئیس دانشگاه و معاونین ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در ادامه این دیدار باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان تفاهم‌نامه‌ای در زمینه تعاملات علمی دانش‌افزایی مبتنی بر ظرفیت‌های مشترک امضاء کردند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ارتباط با امضاء این تفاهم نامه اظهار داشت:باشگاه ذوب‌آهن یکی از مردمی‌ترین و ریشه‌دارترین باشگاه‌های کشور است و دانشگاه آزاد واحد خوراسگان نیز قطب آموزشی تربیت‌بدنی اصفهان است. 

وی افزود: ما در مجموعه باشگاه ذوب آهن به‌عنوان نخستین باشگاهی که با نگاه علمی و کارشناسی کارگروه توسعه فوتبال پایه را تأسیس کرده ایم، معتقدیم که با استفاده از ظرفیت‌های مشترک این دومجموعه علمی و ورزشی و با برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک در جهت دانش‌افزایی و برگزاری کارگروه های دوجانبه خواهیم توانست به مطالبات آموزشی ورزشکاران پاسخی در خور بدهیم و در راستای رشد و توسعه کارکردگرایی در علوم ورزشی گام های بزرگی برداریم.

انتهای پیام

نظر شما