شناسهٔ خبر: 67266665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیگیری برای راه‌اندازی کارگرو در فرودگاه کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از پیگیری برای راه‌اندازی کارگرو در این فرودگاه خبر می‌دهد.

صاحب‌خبر -

مجتبی بیاتی با بیان اینکه راه‌اندازی خدمات بار هوایی یا کارگو با جدیت دنبال می‌شود، گفت: برای راه‌اندازی کارگو به دنبال سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم و خدمات بار هوایی به عنوان یکی از فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری در فرودگاه کرمانشاه احصا شده است.

بیاتی از آمادگی کامل فرودگاه کرمانشاه برای راه‌اندازی کارگروه خبر داد و با بیان اینکه این فرودگاه ظرفیت لازم را برای راه‌اندازی خدمات حمل هوایی بار دارد، یادآور شد: امیدواریم با پای کار آمدن بخش خصوصی، بتوانیم کارگو را در فرودگاه کرمانشاه فعال کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد با پایان عملیات بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه و پیگیری برای راه‌اندازی تعداد بیشتری از پرواز‌های داخلی و حتی بین‌المللی، خدمات بار هوایی در کرمانشاه رونق بگیرد.

وی از اهمیت راه‌اندازی کارگو در فرودگاه کرمانشاه یاد کرد که فرصتی بسیار مناسب برای حمل و نقل انواع کالا خصوصا محصولات کشاورزی و دامی است و می‌تواند به توسعه تجارت داخلی و خارجی استان کمک کند و زمینه اشتغالزایی بیشتر را نیز در کرمانشاه فراهم می‌آورد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه معتقد است، در صورت راه‌اندازی کارگرو در این فرودگاه امکان ارائه خدمات در زمینه حمل و نقل بار به سایر استان‌های همجوار خصوصا ایلام، کردستان و ... نیز فراهم خواهد شد .

نظر شما