شناسهٔ خبر: 67262585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست ستاد انتخابات گیلان

هم اندیشی با روسای ستاد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در گیلان

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: 4 راهبرد سلامت ، مشارکت ، امنیت و رقابت در انتخابات با تعامل و همکاری همه عوامل برگزاری انتخابات و روسای ستاد نامزدها طبق قانون انتخابات محقق می شود.

صاحب‌خبر -

نشست ستاد انتخابات گیلان با روسای ستاد نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛  محمد جلایی رئیس ستاد انتخابات گیلان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت ، افزود: اصل مدیریت اجرایی در انتخابات بر مبنای رعایت بی طرفی است و همکاری اعضای نظارت بر انتخابات ، عوامل امنیتی و انتظامی در شعب اخذ رای و تعامل روسای ستاد نامزدها ، تبلیغات انتخابات به حفظ سلامت ومشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر را افزایش می دهد.

احمد قنبریان رئیس هیات نظارت بر انتخابات گیلان هم در این نشست با تاکید بر اینکه ملاک انتخابات رعایت قانون است، گفت: نامزدها ی انتخابات باید در امر آموزش به ستادها کمک کنند که حامیان نامزدها از موضوعات قانونی مطلع باشند تا حق نامزدها بیشتر رعایت شود. 

نشست ستاد انتخابات گیلان با روسای ستاد نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در گیلانجواد شفیعی ثابت دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان هم با تشریح قوانین برای روسای ستاد ها، گفت: شرح دقیق نحوه قرائت ، حالت های مختلف نگارشی آرا از سوی رای دهندگان ، شیوه های مجاز و غیرمجاز تبلیغات برای نامزدها و نحوه دریافت مجوز برای برگزار ی نشست های نامزدها و هواداران آن ها اعلام می شود و از نمایندگان نامزدهای انتخابات در استان در خواست می شود در هشتم تیر شب تجمیع آرای شعب در ۱۷ فرمانداری حاضر و برروند کارنظارت داشته باشند.

در این نشست ، روسای ستاد انتخابات آقایان پزشکیان ، جلیلی ، زاکانی ، قاضی زاده هاشمی و قالیباف در گیلان دیدگاهها و نظرات خود را بیان کردند. 

نظر شما