شناسهٔ خبر: 67260896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فوتسال بانوان فولاد خرمدشت قزوین برای مسابقات لیگ برتر آماده می شود

قزوین - ایرنا - نایب رییس هیات فوتبال قزوین با اشاره به آغاز رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان از پنجم مرداده ما سال جاری، گفت: تیم فوتسال بانوان فولاد خرمدشت استان با توجه به کسب عنوان چهارمی سال گذشته خود، امسال در مسابقات لیگ برتر به دنبال دستاوردهای قابل توجهی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

طاهره کشتیرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تیم بانوان لیگ برتری فوتسال فولاد خرمدشت به عنوان تنها نماینده استان در رقابت های لیگ برتر تمرینات خود را جهت حضور مقتدرانه در مسابقات امسال آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه این تیم امسال تحت مدیریت کامل حمایت کننده مالی خود قرار می گیرد، افزود: بدون شک با توجه به حمایت خوب شرکت فولاد خرمدشت، امسال شاهد تغییر و تحولاتی در کادر فنی و مجموعه بازیکنان این تیم خواهیم بود تا آنها بتوانند امسال در جایگاه شاخصی قرار بگیرند و با صعود به صدر جدول در نهایت به رقابت های سوپر لیگ صعود کنند.

کشتیرانی اضافه کرد: با توجه به سقوط ۲ تیم از سوپرلیگ به لیگ برتر و همچنین صعود ۲ تیم لیگ برتری به رقابت های سوپرلیگ، تیم فولاد خرمدشت امسال با اولین حضور خود در رقابت های لیگ برتر به عنوان چهارمی دست یافت به طور قطع به دنبال صعود به مسابقات سوپرلیگ خواهد بود چرا که این توانایی در بین تمامی بازیکنان و به ویژه کادر فنی آن وجود دارد.

وی با اشاره به مسابقات فوتسال سوپرلیگ و لیگ برتر بانوان کشور، اظهار کرد: به نظر می رسد ایده نخست برای نحوه برگزاری این مسابقات در ابتدا خوب بود اما در اجرا متاسفانه نتوانست به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد تا جایی که با مشاهده اختلاف فاحش امتیازات تیم های اول و هشتم سوپرلیگ به این نتیجه می رسیم که خوب بود مسوولان برگزار کننده با برگزاری همان مسابقات لیگ برتر درصدد برگزاری مسابقات با کیفیت تر می شدند.

وی ادامه داد: این در شرایطی است که تیم های فوتسال بانوان به سختی می توانند برای تیم های خود حمایت کننده مالی پیدا کنند و اگر مسابقات لیگ برتر را می توانستیم در حد ۱۲ تا ۱۴ تیم و با حامیان مالی قوی برگزار کنیم بدون شک شاهد اتفاقات خوبی در این رشته می شدیم.

نایب رییس هیات فوتبال استان قزوین تصریح کرد: یکی دیگر از اتفاقات خوب فوتسال بانوان این استان، صعود تیم استقلال بیدستان از رقابت های دسته سه به لیگ ۲ بودیم که فوتسالیست های خانم ما توانستند با حمایت کننده مالی خود به این توفیق دست پیدا کنند.

کشتیرانی به برنامه های امسال هیات فوتبال استان در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال لیگ استانی، گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا، ۲ دوره رقابت های فوتسال رده پایه را ابتدا با هشت و سپس در سال دوم با ۱۴ تیم برگزار کردیم که متاسفانه در ادامه و به دنبال شیوع این ویروس، مسابقات تعطیل شد.

به گفته وی، امسال و از مردادماه سال جاری شاهد برگزاری مسابقات استانی رده پایه فوتسال خواهیم بود.

وی به آخرین وضعیت بهناز طاهرخانی، فوتبالیست قزوینی تیم خاتون بم که سوم دی ماه سال گذشته با سانحه تصادف روبرو شده بود، پرداخت و افزود: خوشبختانه مراحل درمان این فوتبالیست به خوبی پیش رفته و به نظر می رسد که به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال بانوان کشور که تیرماه جاری برگزار خواهد شد نیز دعوت شود.

نایب رییس هیات فوتبال قزوین اضافه کرد: در حال حاضر پرنیا رحمانی و مریم دینی فوتبالیست های رده جوانان این استان نیز به اردوی آمادگی تیم های ملی دعوت شده اند.

نظر شما