شناسهٔ خبر: 67260055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شوشتر میزبان ‌سومین‌ جشنواره ملی شعر و داستان «ذکر»

شورای اقامه نماز اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر سومین جشنواره شعر و داستان «ذکر» را در گستره ملی با هدف ترویج بیش از پیش فریضه نماز و تجلیل از پدید ورندگان آثار فاخر ادبی با موضوع نماز در شوشتر برگزار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

بخش‌های سومین جشنواره ملی ذکر شامل  شعر(در همه قالب‌ها)  و داستانک (حداکثر ۱۵۰ کلمه) است و شاعران در این بخش می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، موضوعات این جشنواره شامل نماز، ذکر و دعا، مسجد و محراب، آیه ۵۲ سوره حاقه و پروردگار است و محدودیتی در تعداد ارسال آثار وجود ندارد.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر به میزبانی شهرستان شوشتر پایان شهریور ۱۴۰۳ و برگزاری اختتامیه این رویداد در مهر سال جاری خواهد بود.

هیات داوران در هر بخش سه نفر را انتخاب و دبیرخانه از آنان برای حضور در آیین اختتامیه دعوت خواهد کرد و با توجه به مقررات این رویداد ادبی و ارزشی حضور شاعران و نویسندگان برگزیده در مراسم اختتامیه جشنواره الزامی است.

نویسندگان و شاعران علاقه‌مند به شرکت در جشنواره ملی «ذکر» می‌توانند ضمن هماهنگی آثار خود را در بخش‌های یاد شده به شماره ۰۹۱۶۸۲۶۴۴۸۷ (در پیام‌رسان ایتا)  ارسال کنند.

انتهای پیام

نظر شما