شناسهٔ خبر: 67252989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت پرداختن به فلسطین است

تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران هفته افشای حقوق بشر امریکائی را فرصتی برای پرداختن به مظلومیت مردم فلسطین دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان تهران طی سخنانی از برگزاری مراسم و جشن‌های بزرگ میدانی و تجمعات و دیدار با مؤمنین و سادات به مناسبت عید غدیر در سطح شهر و استان تهران خبر داد و گفت: در ایام پیش رو تراکم مناسبت‌ها را داریم، دهه امامت و ولایت پیش روی ما است، هفته افشای حقوق بشر آمریکایی است، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نیز اربعین شهدای خدمت را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از ششم تیرماه، سالروز سو قصد به مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران آغاز می‌شود و به همین مناسبت در مسجد ابوذر مراسم ویژه ای برگزار می‌شود و مقدمات آن نیز فراهم شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هفتم تیرماه نیز سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی در حزب جمهوری اسلامی سابق است، که صبح چهارشنبه، ششم تیرماه در یادمان این شهدا در سرچشمه تهران مراسم برگزار خواهد شد و در کنار این مراسم یاد شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی به عنوان شاگرد شهید بهشتی نیز گرامی داشته می‌شود.

وی اضافه کرد: عصر پنجشنبه هفتم تیرماه مراسم نثار گل بر مزار شهدا در بهشت زهرا را خواهیم داشت و برنامه‌های مهم تبیینی در جهت افشای حقوق بشر آمریکا نیز پیشنهاد شده است.

محمودی هفته افشای حقوق بشر امریکائی را یک فرصت برای پرداختن به مظلومیت مردم فلسطین دانست و گفت: یکی از مصادیق حقوق بشر امریکائی جنگ غزه و فلسطین است، باید در تجمعات، جلسات و مراسم به موضوع فلسطین به عنوان یکی از مصادیق بارز جنایات آمریکا بپردازیم.

وی اضافه کرد: تعظیم شعائر و گرامیداشت ایام الله یک تاکید قرآنی و انقلابی است، باید در این حوزه جدی تر ورود پیدا کنیم، چرا که این ها سرمایه‌های کشور ما است.

نظر شما