شناسهٔ خبر: 67244812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای شهر مشهد:

احداث شبکه معابر بوستان «جهانشهر» در دست اقدام است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: عملیات عمرانی سه محور اصلی از شبکه معابر بوستان جهانشهر در حال اجراست که یکی از آن‌ها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صاحب‌خبر -

حسین حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی در حاشیه بازدید از پروژه ساماندهی اراضی پادگان ارتش و احداث بوستان «جهانشهر» اظهار کرد: این پروژه و بازگشایی شبکه معابر پادگان، از جمله پروژه‌های مهم شهری است که در این دوره از مدیریت شهری، در تعامل با آستان قدس رضوی، ارتش جمهوری اسلامی و دستگاه قضائی به‌ثمر نشست.

وی ساماندهی اراضی و بازگشایی شبکه معابر پادگان ارتش را اتفاقی دانست که به نفع مردم است و گفت: مشاور پروژه از زمان تحویل اراضی فعالیت خود را آغاز کرد و عملیات عمرانی سه محور اصلی از شبکه معابر بوستان جهانشهر در حال اجراست که یکی از آن‌ها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: از دیگر اقدامات حائز اهمیت در این پروژه، بازسازی و ترمیم مسجد این بوستان که جزو مساجد قدیمی و کاربری است، در کنار مسجد، فضاهای آموزشی و فرهنگی مختلفی نیز پیش‌بینی شده است.

حسامی تصریح کرد: همه اهتمام شهرداری بر این است که عملیات بازسازی و مرمت مسجد و فضاهای فرهنگی و مشاعات آن ظرف ماه‌های آتی و حداکثر تا دهه پایانی ماه صفر تکمیل شود و در اختیار زائران امام مهربانی‌ها قرار گیرد و میزبان آن‌ها باشد.

نظر شما