شناسهٔ خبر: 67244258 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

نظر‌فرانسه‌عوض شد:‌امباپه جراحی نمی‌کند

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، قرار نیست بینی‌اش را جراحی کند.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اتریش به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد اما برد این تیم تحت‌الشعاع مصدومیت امباپه قرار گرفت. 

این بازیکن در دقایق پایانی این دیدار و در حالی که سعی می‌کرد گل دوم تیمش را به ثمر برساند برخورد شدیدی با یکی از بازیکنان حریف داشت و در همان لحظه بینی‌اش غرق خون شد تا بسیاری از بازیکنان و کادر فنی و هواداران تیم ملی فرانسه و البته رئال مادرید را به شدت نگران کند.

او پس از آن زمین بازی را ترک کرد و با آمبولانس به بیمارستانی در دوسلدورف منتقل شد و گفته شد که باید به‌زودی بینی‌اش را تحت عمل جراحی قرار دهد، اما حالا رسانه‌های نزدیک به تیم ملی فرانسه از جمله RMC خبر داده‌اند که قرار نیست او به عملی انجام دهد و احتمالا به زودی به اردوی تیم ملی کشورش بازخواهد گشت.

همچنان بعید است که امباپه بتواند در بازی دوم مرحله گروهی تیم ملی فرانسه که روز جمعه برابر تیم ملی هلند برگزار خواهد شد در زمین حضور داشته باشد، اما باید منتظر تصمیم کادر پزشکی و نظر متخصصان در این زمینه باشیم تا تصمیم نهایی درباره او گرفته شود.

برچسب‌ها:

نظر شما