شناسهٔ خبر: 67243436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

قــروە| جلسه شـورای اداری و جهاد تبیین(طرح مالک)

دومین جلسه شورای اداری و جهاد تبیین(طرح مالک) بهزیستی شهرستان قروه با حضور رییس، معاون و مسئولین واحدهای تخصصی و سایر کارکنان در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان؛ سیروس ملاویسی رییس اداره بهزیستی شهرستان قروه در دومین جلسه شورای اداری ضمن تشکر و خداقوت از همکاری و همراهی کارکنان، در راستای تحقق اهداف جامعه هدف سازمان بهزیستی در این جلسه بر هماهنگی بین بخشی ادارات، واحدهای تخصصی، برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و هم پوشانی برنامه های مشترک بین واحدهای مختلف تاکید کرد.

در این جلسه مشکلات، چالشها و فعالیتهای صورت گرفته در سه ماهه اول سال ١٤٠٣ توسط مسئولان واحدها مطرح و بررسی شد.

ملاویسی در ادامە جلسه اظهار داشت: علیرغم کمبود نیروی انسانی، اعتبارات و تجهیزات باید بتوانیم با همکاری، همدلی و انتظام بخشیدن به امور اداری بیشترین خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه نماییم تا در کسب رضایت پروردگار و ارباب رجوع و همچنین مردمی سازی خدمات بهزیستی به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های تحولی سازمان موفق و سرآمد باشیم.

سیروس ملاویسی در این جلسه افزود: با توجە بە برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر اهمیت و ضرورت مشارکت اجتماعی(جهاد تبیین - طرح مالک) در سطح اجتماع و اعلام بی طرفی و رعایت قوانین اداری در ایام انتخابات تاکید داشت.

قــروە| جلسه شـورای اداری و جهاد تبیین(طرح مالک)

قــروە| جلسه شـورای اداری و جهاد تبیین(طرح مالک)

قــروە| جلسه شـورای اداری و جهاد تبیین(طرح مالک)

نظر شما