شناسهٔ خبر: 67241261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

استاندار زنجان تاکید کرد؛

ضرورت تقویت همکاری شبکه بانکی زنجان برای تامین سرمایه در گردش بخش تولید

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم همکاری شبکه بانکی در تامین سرمایه در گردش بخش تولید تاکید کرد و گفت: تولید بهره ورانه ضرورت اصلی کشور است و باید به این سمت حرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی صبح سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان در محل استانداری گفت: با تمام توان پیگیر حل مسائل و مشکلات تولیدکنندگان هستیم.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر بخش قابل توجهی از مشکلات به موضوع رفع تعهد ارزی برمی‌گردد،ابراز داشت: اگر در کشور مکانیسم مبادله ارز راه بیفتد اتفاقات خوبی رخ می دهد.

استاندار زنجان بر لزوم همکاری شبکه بانکی در تامین سرمایه در گردش بخش تولید تاکید کرد و گفت: تولید بهره ورانه ضرورت اصلی کشور است و باید به این سمت حرکت کنیم و حمایت ها باید با این رویکرد باشد.

افشارچی تاکید کرد: به فعالان تولید توصیه می شود که نگاه به آینده داشته باشند و از تکنیک‌ها و ابزارهایی که مسیر تولید را بهینه می‌کنند بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه مصرف انرژی و آب در تولید، بهره ورانه نیست و باید در این خصوص مدیریت مناسب داشته باشیم،تاکید کرد: باید مردم هم در مصرف حامل های انرژی مصرف بهینه را مد نظر قرار دهند.

نظر شما