شناسهٔ خبر: 67239326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

لوله‌کشی گاز رایگان برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در خراسان شمالی

الهی‌راد گفت: انجام خدمات برای محرومان و اقشار کم برخوردار جامعه از وظایف شرعی و قانونی است. این عزیزان در انقلاب و دفاع مقدس و تمامی صحنه‌ها حضور جدی و فعال داشتند. برابر پیگیری‌های صورت گرفته و توافقات کشوری و استانی، لوله‌کشی گاز مددجویان فاقد انشعاب و ساختمان‌های جدیدالاحداث برای آنان به صورت رایگان انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (سه‌شنبه) «مجید الهی‌راد» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در تفاهمنامه بین کمیته امداد و شرکت گاز استان، اظهار داشت: انجام خدمات برای محرومان و اقشار کم برخوردار جامعه از وظایف شرعی و قانونی است. این عزیزان در انقلاب و دفاع مقدس و تمامی صحنه‌ها حضور جدی و فعال داشتند. برابر پیگیری‌های صورت گرفته و توافقات کشوری و استانی، لوله‌کشی گاز مددجویان فاقد انشعاب و ساختمان‌های جدیدالاحداث برای آنان به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با تأکید بر ارائه خدمات مؤثر در جهت محرومیت‌زدایی اقشار تحت پوشش، افزود: در سال گذشته برای ۷۸۶ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان لوله‌کشی گاز به صورت رایگان انجام شده است. تاکنون برای انجام لوله‌کشی گاز منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد افزون بر ۸۱ میلیارد ریال هزینه شده است. این طرح با هدف ارتقای سطح معیشتی مناطق کمتر توسعه یافته و رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و همچنین گسترش مسئولیت اجتماعی شرکت گاز در حال اجرا است.

الهی‌راد در پایان گفت: اجرای عملیات لوله‌کشی منازل مددجویان در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستا‌های کمتر برخوردار انجام که مورد تأکید ریاست جمهور شهید نیز بوده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما