شناسهٔ خبر: 67235915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صرفه‌جویی در مصارف بیت المال با راه‌اندازی کارگاه بازیافت شرکت توزیع برق آذربایجان غربی 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن اعلام راه‌اندازی کارگاه بازیافت در این شرکت از تعمیر ۵۰۰۰ کنتور دیجیتالی مستعمل خبر داد. 

صاحب‌خبر -

صرفه‌جویی در مصارف بیت المال با راه‌اندازی کارگاه بازیافت شرکت توزیع برق آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، طاهر کیامهر با اشاره به اینکه صرفه جویی هزینه‌ها در همه ابعاد به عنوان یک اصل در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی جربان دارد، گفت: در سال گذشته کارگاهی به عنوان کارگاه بازیافت به منظور بازسازی و تعمیر برخی از اقلام مستعمل راه‌اندازی شد. وی ادامه داد: در همین راستا با مشخص کردن فرآیند ورود کالا‌های اسقاط، مستعمل و تعمیراتی، به منظور پیشگیری از به هم ریختگی آنها و صرفه جویی در هزینه‌ها کارگاه بازیافت در واحد انبار‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در تشریح عملکرد کارگاه بازیافت اظهار کرد: بازسازی برخی از تجهیزات شبکه شامل انواع پیچ و مهره، انواع یراق آلات، انواع کراس آرم و سکوی ترانس همچنین بازسازی و تجهیز انواع تابلو‌های توزیع فشار ضعیف از جمله عملکرد کارگاه بازیافت در سال ۱۴۰۲ بود.

کیامهر خاطرنشان کرد: از زمان راه اندازی کارگاه بازیافت این واحد اقدام به بازسازی و سرویس انواع چراغ خیابانی، تعمیر و سرویس انواع کنتاکتور و کلید اتوماتیک و ساخت برخی از تجهیزات شبکه شامل انواع جلوبرنده گونیا شکل کرده است.

وی همچنین به سود حاصله و بازگشت سرمایه ناشی از فعالیت‌های این کارگاه برای شرکت توزیع نیروی برق استان اشاره کرد و گفت: در مجموع با فعالیت این کارگاه بازیافت در ۵ حوزه بازیافت پیچ و مهره، کنتاکتور، مونتاژ تابلو، چراغ و لامپ بیش از ۳۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ برای شرکت توزیع نیروی برق استان عایدی و سود مالی حاصل شده است این در حالی است که پیش از این تمام این قطعات بدون استفاده یا اسقاط می‌شدند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در پایان اعلام کرد: کارگاه بازیافت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی توانسته است تعداد ۵۰۰۰ کنتور دیجیتالی مستعمل را بازیافت کند.

نظر شما