شناسهٔ خبر: 67218220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی قهرمانان معاصر ایرانی به نوجوانان

انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان

کتاب، بچه‌ها بهنام به تازگی از نشر کتابک به بازار نشر عرضه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدحسین قاسمی ناشر کتاب گفت: نوجوانان و جوانان نسل جدید نیاز به الگو دهی و قهرمان دارند و شناساندن قهرمان‌های حقیقی دوران دفاع مقدس می‌تواند یک الگوی عینی برای آنها باشد.

وی افزود: نشر کتابک مدت هاست در پی شناساندن این قهرمانان معاصر ایرانی به نوجوانان است و کتاب بچه‌ها بهنام هم یکی از اسطوره‌های دوران جنگ تحمیلی را معرفی می‌کند.


قاسمی گفت: کتاب بچه‌ها بهنام از گروه کتاب‌های قهرمانان است که در صفحات تمام رنگی خاطراتی را به زبان ساده وشیوا به نوجوانان می‌آموزد.

 این کتاب نوشته محدثه سادات طباطبایی وتصویرگری میکائیل براتی و محمد نوروزی در ۲۲ صفحه به چاپ رسیده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11222264"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4261331/11222264?width=600&height=350"></script></div>
انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان انتشار کتاب بچه‌ها بهنام در اصفهان
انتشار کتاب  بچه‌ها بهنام در اصفهان
 

نظر شما