شناسهٔ خبر: 67217025 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

15 مسجد منطقه13 ميزبان برپايي دعاي عرفه است

صاحب‌خبر -
15 مسجد منطقه13 ميزبان برپايي دعاي عرفه است
خبرگزاری آریا - 15 مسجد منطقه 13 همزمان با نهم ذی‌الحجه میزبان آیین پرفیض و معنوی دعای عرفه است.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان اینکه ذی‌الحجه، ماه مناجات و نیایش و اوج این نیایش هم روز عرفه است که بهترین فرصت برای استغفار به درگاه الهی محسوب می‌شود گفت : آیین دعای عرفه امروز در کنار قبور شهدا، مراکز دینی و مساجد محدوده منطقه 13 برگزار می شود.
وی افزود: سخنرانی مبلغان دینی و کارشناسان مذهبی پیرامون اهمیت روز عرفه و توزیع 400 کتاب ادعیه مخصوص دعای عرفه از جمله برنامه های آیین معنوی دعای عرفه است .
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 13 با تاکید بر بهره گیری شهروندان از فضائل معنوی این دعا تصریح کرد: مساجد سیدالشهدا ، باب المراد، باب الحوائج و فخریه در ناحیه1، مسجد علی بن ابی طالب(ع) ، قدس، موسی الرضا، قمر بنی هاشم ، بیت الرقیه و انصار المهدی (عج) در ناحیه2 ، مسجد الزهرا(س) ، الحسین(ع) و جامع امام جعفر صادق (ع) در ناحیه3 و مساجد صاحب الزمان (عج)، حسنی در ناحیه 4 میزبان آیین پر فیض و معنوی دعای عرفه است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین، به مناسبت عید قربان، میز فرهنگی منطقه 13 در مرکز عرضه بهداشتی دام این منطقه واقع در انتهای خیابان هاشمی جنب بوستان زیتون فعالیت می کند.
انتهای پیام/

نظر شما