شناسهٔ خبر: 67216128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کرمانشاه:

نذورات قربانی در کرمانشاه توسط ۱۱۰ پایگاه جمع آوری می‌شود

کرمانشاه- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از آغاز پویش نذر قربانی خبر داد و گفت: توسط ۱۱۰ پایگاه نذورات قربانی مردم این استان جمع آوری می‌شود.

صاحب‌خبر -

کوروش کرمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پویش نذر قربانی در راستای جمع‌آوری نذورات عید قربان برای نیازمندان در این استان آغاز شده است، اظهار کرد: کمک‌های مردمی در روز عید قربان شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی در پایگاه‌های ثابت و سیار این نهاد در همه شهرستان‌های کرمانشاه جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز نذورات این عید همانند سال‌های گذشته جمع‌آوری می‌شود، افزود: ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار در روز عید قربان این نذورات را جمع‌آوری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: این پایگاه‌ها در سطح دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، معابر عمومی و محل فروش دام آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی هستند.

کرمی پور با بیان اینکه امکان پرداخت الکترونیکی نزولات مردمی نیز فراهم شده است، افزود: همشهریان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با ۲ روش شماره‌گیری از طریق کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ پرداخت کنند.

وی در پایان سخنانش از مردم خیر و نیکوکار استان کرمانشاه خواست در پویش نذر قربانی با هر میزان مبلغ مشارکت کرده و سهمی در کمک به نیازمندان ایفا کنند.

نظر شما