شناسهٔ خبر: 67215042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری ۲ قاتل فراری در کوهدشت و بروجرد

خرم آباد - ایرنا - پایگاه خبری پلیس لرستان اعلام کرد: ۲ قاتل فراری در شهرستان های کوهدشت و بروجرد توسط ماموران انتظامی استان دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی کوهدشت روز یکشنبه بیان کرد: در پی وقوع قتل شهروندی در یکی از روستاهای شهرستان طی سال ۹۹ و متواری شدن قاتل از صحنه جنایت، اقدامات تخصصی ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

سرهنگ علی امانی اظهار داشت: اقدامات تخصصی ماموران انتظامی برای دستگیری متهم متواری ادامه داشت و در نهایت محل اختفای قاتل در یکی از شهرستان های پایتخت شناسایی شد و تحت کنترل پلیس قرار گرفت که توسط ماموران انتظامی کوهدشت در یک عملیات ویژه و هماهنگ پلیسی پس از سه سال فرار در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی تصریح کرد: ۲ قبضه کلت کمری و ۷۰ عدد فشنگ از متهم کشف و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری قاتل متواری در بروجرد

سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی بروجرد نیز اظهار داشت: اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با استفاده از سلاح گرم در یکی از روستاهای شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این شهرستان با همکاری پلیس آگاهی استان، بلافاصله با تشکیل اکیپ ویژه‌، قاتل متواری را پس از یک ماه در یکی از محلات حاشیه نشین بروجرد شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ مهدوی کیا با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع اعمال مجرمانه در مواقع بروز اختلاف، از درگیری با مجرمان پرهیز و موارد را بلافاصله از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کنند.

کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان نیز از کشف مقادیری انواع کالای خارجی قاچاق خبر داد و گفت: ماموران انتظامی خرم آباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مظنون شدند و آن را طی عملیاتی متوقف کردند.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو سه هزار و ۲۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش کالاهای مشکوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

نظر شما