شناسهٔ خبر: 67201933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

افزایش سطح رفاهی پرسنل شهرداری ارومیه یکی از رسالت‌های اصلی دوره ششم شورای شهر است

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه افزایش سطح رفاهی پرسنل شهرداری ارومیه یکی از رسالت‌های اصلی دوره ششم شورای شهر است،گفت: پرداخت کمک هزینه رفاهی در تمام مناسبت‌ها و اعیاد تقویمی در پیوست رفاهی ۱۴۰۳ پیش‌بینی‌های لازم انجام و تصویب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی امروز _شنبه بیست‌وششم خرداد_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پرداخت ویژه‌ای به پرسنل شهرداری بابت عید قربان اظهار کرد: بابت پرداخت کمک رفاهی برای پرسنل شهرداری به مناسبت عید سعید قربان با مساعدت شهردار و همکاری امور مالی شهرداری نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی با اشاره به اینکه توجه به افزایش سطح رفاهی پرسنل شهرداری یکی از رسالت‌های اصلی دوره ششم شورا بوده افزود: در تمام مناسبت‌ها و اعیاد تقویمی در تدوین و تنظیم پیوست رفاهی بودجه ۱۴۰۳ برای پرداختی‌های کمک رفاهی همکاران زحمت‌کش و خدوم شهرداری پیش‌بینی‌های لازم انجام و تصویب شده است.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه به ضرورت توجه به معیشت کارکنان شهرداری ارومیه تأکید کرد و گفت: شهرداری پرداخت مبلغی به عنوان کمک رفاهی برای عید سعید غدیر خم را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

نظر شما