شناسهٔ خبر: 67186805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

شهر قدس |مانور منع کار کودکان با شعار "بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم "درسطح شهرستان

همزمان با روز جهانی منع کار کودکان و شناسایی خدمات اورژانس اجتماعی خط ۱۲۳ مانوری با شعار «بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم» با هماهنگی فرمانداری شهرستان، در معیت نیروی انتظامی و شهرداری، از مسیر اورژانس اجتماعی خیابان کاووسیه تا خیابانهای اصلی سطح شهرستان قدس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهران، همزمان با ۱۲ ژوئن روز جهانی منع کار کودکان،   باهماهنگی فرمانداری شهرستان، اورژانس اجتماعی با همراهی عوامل فرماندهی انتظامی و شهرداری با هدف آگاهسازی عمومی درخصوص منع کار کودکان در سطح شهرستان اقدام به برگزاری مانور خودرویی کردند. این روز از سوی سازمان بین المللی کار(ILO)  نامگذاری گردیده و شعار امسال آن نیز از سوی سازمان "بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم" تعیین شد.
سحر عتیقه زاده مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان قدس گفت:  کودکان کار همچون سایر کودکان حق دارند از شرایط یک زندگی متعادل و رفتار محترمانه برخوردار باشند اینان بخشی از آینده سازان کشور هستند که در بهترین روزهای زندگی‌شان  از آموزش و مهارت‌های زندگی و شغلی و تفریح و امنیت و بهداشت برخوردار باشند. در کنار حمایتهای دولت و مسئولین همه ما مسئول آینده این کودکان هستیم و لازم است تا با تکریم و حفظ حرمت و کرامت انسانی با آنها رفتار کنیم.
شماره ۱۲۳ راه ارتباطی مردم با اورژانس اجتماعی است.

شهر قدس |مانور منع کار کودکان با شعار "بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم "درسطح شهرستان شهر قدس |مانور منع کار کودکان با شعار "بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم "درسطح شهرستان شهر قدس |مانور منع کار کودکان با شعار "بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم "درسطح شهرستان شهر قدس |مانور منع کار کودکان با شعار "بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم "درسطح شهرستان شهر قدس |مانور منع کار کودکان با شعار "بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم "درسطح شهرستان شهر قدس |مانور منع کار کودکان با شعار "بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم "درسطح شهرستان

نظر شما