شناسهٔ خبر: 67179834 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان؛

امتداد راه تقویت نظام با مشارکت حداکثری در انتخابات

 حجت السلام والمسلمین مرتضی مطیعی با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزد‌های تایید صلاحیت شده گفت: نتیجه مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تقویت نظام ، افزایش وحدت ملی و ارتقای ثبات سیاسی در کشور است.

صاحب‌خبر -

امتداد راه تقویت نظام با مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ نماینده ولی فقیه دراستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع)، ضرورت‌های انتخابات هشتم تیر را یاد آور شد و گفت: مشارکت حداکثری از اصول اولیه و مهمی است که فواید بسیاری در سطوح ملی و بین المللی دارد.

 حجت السلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: مشارکت حداکثری موجب تقویت نظام ، افزایش وحدت ملی ،ارتقا و ثبات سیاسی در کشور می شود.

خطیب جمعه سمنان همچنین با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزد‌های تایید صلاحیت شده گفت: نامزد‌ها باید در برنامه‌های تبلیغاتی از هرگونه تهمت و تخریب یکدیگر ، خدشه دار کردن اقتدار و امنیت نظام ، تضعیف امید در جامعه  و آسیب به وحدت و انسجام ملی جلوگیری کنند.

 امام جمعه سمنان با قدردانی از طرفداران و حامیان نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری که زمینه شور انتخاباتی را فراهم می کنند گفت: حامیان نامزد‌ها باید با نیت خدایی و رعایت اخلاق انتخاباتی در این عرصه سیاسی – اجتماعی فعالیت کنند و به هیج وجه نامزد‌های دیگر را تخریب نکنند تا انتخاباتی سالم و پرشور برگزار شود.

 نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تشریح فضایل و برکات دهه ذی حجه ، روز عرفه ، عید قربان و دهه امامت و ولایت گفت: باید از این فرصت‌های ناب بهترین بهره را ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی درباره آیین برائت از مشرکین و پیام رهبر معظم انقلاب به جامعه اسلامی و حجاج گفت: با تاکید رهبر انقلاب اسلامی امسال آیین برائت از مشرکین باید به حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی در همه جای کشور و جوامع اسلامی برگزار و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل طنین انداز شود.

امام جمعه سمنان در ادامه با یاد آوری بحران خشکسالی و کم آبی در استان سمنان بر مدیریت مصرف آب و برق و گذر از تابستان تاکید کرد.

نظر شما