شناسهٔ خبر: 67172735 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری جشن وصال زوج‌های جوان در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ جشن وصال و آیین تجلیل از زوج‌های موفق و خیرین و خادمین ازدواج شهرستان شاهرود برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج، جشن وصال و آیین تجلیل از زوج‌های موفق و خیرین و خادمین ازدواج شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهرود و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی به همت سازمان مردم نهاد صدای زندگی شاهوار در کانون ملی شهید بهشتی برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود بر ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه تاکید کرد و خواستار تداوم این برنامه‌ها در راستای ازدواج آستان در جامعه شد.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز با گرامیداشت هفته ازذدواج آسان بر توجه به سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در ترویج این سنت حسنه در جامعه تاکید کرد و افزود: در امر ازدواج آسان خانواده‌ها و خیرین نقش دارند و باید به این امر توجه نمود.
احسان امینیان معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم با اشاره به ایجاد ۱۵ موسسه در ترویج امر ازدواج در استان بر حمایت از جوانان در ۵ عرصه منجمله ازدواج تاکید کرد.
در این مراسم بصورت نمادین مراسم عقد یک زوج جوانان برگزار و از زوج‌های جوان موفق با اهدا لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد و گروه سرود دختران امام رضایی پایگاه بسیج پیروان ولایت به اجرای سرود پرداخت از خیرین و خادمبان امر ازدواج شهرستان شاهرود و از جمله مسئول خبرگزاری بسیج شهرستان شاهرود تجلیل به عمل آمد.

نظر شما