شناسهٔ خبر: 67160858 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران| هفته ششم؛

رقابت برای صدرنشینی

هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی فردا با برگزاری چهار دیدار آغاز و شنبه با برگزاری یک دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی فردا _جمعه بیست‌وپنجم خرداد_ با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود و با برگزاری تنها دیدار باقی‌مانده این هفته در روز شنبه، بیست‌وششم خرداد به پایان می‌رسد.

پاس جوان گناوه - پارس جنوبی بوشهر

در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی پاس جوان گناوه میزبان پارس جنوبی بوشهر در دهکده گردشگری است؛ پاس جوان گناوه هفته گذشته در خانه به مصاف شهرداری بندرعباس رفت و در نهایت با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب این تیم شد.

پارس جنوبی بوشهر هفته گذشته از فولاد هرمزگان میزبانی کرد و موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ این تیم صدرنشین را شکست و جایگاهش را در جدول تغییر دهد.

شهرداری بندرعباس – آداک نوشهر

در یکی دیگر از دیدارهای هفته ششم آداک نوشهر میهمان شهرداری بندرعباس در ورزشگاه غدیر است؛ شهرداری بندرعباس هفته گذشته و در جدال با پاس جوان گناوه موفق شد با اختلاف پیروز میدان شود تا با شش امتیاز در رده پنجم جدول بایستد.

آداک نوشهر هفته گذشته میزبان چادرملو اردکان بود و در نهایت یک بازی نزدیک موفق به شکست دادن این تیم نشد و با نتیجه ۴ بر ۵ به سود چادرملو به کار خود پایان دادند.

شاهین خزر رودسر - دکتر تأمین اصفهان

در یکی از دیدارهای حساس هفته ششم دکتر تأمین اصفهان به مصاف شاهین خزر رودسر در ورزشگاه شهرداری می‌رود؛ شاهین خزر رودسر هفته گذشته به مصاف تیم وحدت مهریز در ورزشگاه شهید محصل مهریز رفت و در یک رقابت حساس با نتیجه یک بر چهار مغلوب این تیم شد.

دکتر تأمین اصفهان نیز هفته گذشته به جدال با مقاومت گلساپوش رفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۵ در ورزشگاه خانگی خود مقابل این تیم شکست خورد.

مقاومت گلساپوش یزد - فولاد هرمزگان

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد میزبان فولاد هرمزگان در ورزشگاه سلمان مردآباد است؛ مقاومت گلساپوش یزد هفته گذشته میهمان دکتر تأمین اصفهان بود و توانست با مغلوب کردن دکتر تأمین در یک جدال حساس با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به فولاد در صدر جدول بایستد.

فولاد هرمزگان هفته گذشته میهمان پارس جنوبی جم بود و در یک دیدار حساس و نزدیک موفق به کسب پیروزی مقابل این تیم نشد و با نتیجه ۴ بر ۵ ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر را ترک کرد.

چادرملو اردکان - وحدت مهریز

در دیگر دیدار این هفته وحدت مهریز میهمان چادرملو اردکان در ورزشگاه آزادی است؛ چادرملو اردکان هفته گذشته میهمان آداک نوشهر بود و موفق شد در یک دیدار نزدیک با اختلاف یک گل پیروز میدان شود.

وحدت مهریز هفته گذشته میزبان شاهین خزر رودسر بود و در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر یک شهین رودسر خزر را مغلوب خود کرد.

برنامه کامل دیدارهای هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران

جمعه بیست‌وپنجم خرداد

  • پاس جوان گناوه - پارس جنوبی بوشهر (ساعت ۱۹:۴۵)
  • شهرداری بندرعباس – آداک نوشهر (ساعت ۱۹:۴۵)
  • شاهین خزر رودسر - دکتر تأمین اصفهان (ساعت ۲۰)
  • مقاومت گلساپوش یزد - فولاد هرمزگان (ساعت ۲۰)

شنبه بیست‌وششم خرداد

  • چادرملو اردکان - وحدت مهریز (ساعت ۱۹:۴۵)

نظر شما