شناسهٔ خبر: 67147773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توسعه بیمارستان اردل تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار اردل با اشاره به طرح توسعه بیمارستان اردل گفت: عملیات اجرایی آغاز شده و تا مهرماه به بهره برداری می‌رسد، ظرفیت بیمارستان پس از بهره‌برداری دو برابر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت:حدود 50 جاذبه گردشگری از جمله آبشار‌ها، چشمه‌سارها و... در شهرستان اردل وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان اردل دارای اراضی قابل کشت فوق‌العاده‌ای است، عنوان کرد: 780 میلیارد تومان اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری به استان برای شهرستان اردل بود که تاکنون نیمی از این اعتبار جذب شهرستان شده است.

فرماندار شهرستان اردل با بیان اینکه مابقی اعتبار سفر اول نیز جذب خواهد شد، مطرح کرد: در دولت سیزدهم طرح‌های بسیار کشاورزی در این شهرستان اجرا شد به گونه‌ای که این شهرستان رتبه اول اجرای پروژه‌های کشاورزی را دارد.

شکوهی با اشاره به افتتاح پروژه ده کهنه روگر پس از 20 سال در چند روز اخیر، بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان، اجرای طرح توسعه بیمارستان اردل در دستور کار قرار گرفت، عملیات اجرایی آغاز شده و تا مهرماه به بهره برداری می‌رسد، ظرفیت بیمارستان پس از بهره‌برداری دو برابر خواهد بود.

وی فراهم شدن سی تی اسکن در اردل در دولت سیزدهم، گفت: پس از آلودگی نفتی در سرخون، شرکت نفت زمین 8 هزار متری را به علوم پزشکی واگذار کرد تا درمانگاه سرخون در آن‌جا احداث شود، پیمانکار اکنون در حال کار کردن است.

فرماندار اردل با اشاره به احداث 2 خانه بهداشت در شهرستان، بیان داشت: یک پایگاه اورژانس خیری نیز در این شهرستان به بهره‌برداری رسید. درمانگاه تأمین اجتماعی اردل نیز کلنگ‌زنی شد و با پایان مناقصه، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/7540

نظر شما