شناسهٔ خبر: 67136189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دو خبر کوتاه از شهرستان های نیشابور و کاشمر

برگزاری کافه گفتگو و رویداد صدرا عناوین دو خبر کوتاه از شهرستان های نیشابور و تربت حیدریه است.

صاحب‌خبر -

دو خبر کوتاه از شهرستان های نیشابور و کاشمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری برنامه کافه گفتگو گفت: به همت گروهی از شهروندان دغدغه‌مند و انقلابی با نام گروه مردمی حضور، متشکل از قشر روحانی، دانشجو و...، برنامه‌ای گفتگو محور انتخاباتی با نام کافه گفتگو در بوستان‌های شلوغ شهر نیشابور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین احسان اسلامی افزود:  در این برنامه که یک شب در میان، در بوستان‌های شلوغ شهر نیشابور برگزار می‌شود، همه حاضرین می‌توانند بصورت آزادانه نقطه نظرات و سوالات خود پیرامون مسائل مهم کشور را از تریبون کافه گفتگو مطرح کرده و پاسخ خود را توسط سایر حضار داوطلب و یا مسئولان کافه گفتگو، دریافت نمایند.

برگزاری نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه 

علی اکبر کی پور؛ فرماندار شهرستان در این رویداد گفت: راه اندازی رویداد‌های صدرا باعث تغییر نگرش متقاضیان تحصیل در شرایط سنی مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود و با ارتباط بین علم و عمل مهارت آموزی فارغ التحصیلان با توان علمی و عملی بهتری وارد بازار کار خواهند شد. صاحبان صنایع باید پتانسیل‌های دانشگاه و نیروی انسانی متخصص و ماهر را شناسایی کنن تا مشکلات و موانع تولید برطرف شود.

اولین رویداد صدرا «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» طی روز‌های ۲۲ تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه برگزار می‌گردد.

نظر شما