شناسهٔ خبر: 67135069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی خوزستان اعلام کرد

تداوم هوای شرجی در خوزستان تا فردا

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی استقرار جریانات جنوبی و مرطوب را تا اواسط وقت فردا نشان می‌دهد که سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی، جنوبی، غربی و مرکزی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _سه شنبه بیست و دوم خرداد_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی استقرار جریانات جنوبی و مرطوب را تا اواسط وقت فردا نشان می‌دهد که سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی، جنوبی، غربی و مرکزی خواهد شد.

وی افزود: طی امروز به دلیل عبور موج ضعیفی از فراز استان همراه با ضرایب بالای ناپایداری شاهد رشد ابر و رگبارهای پراکنده و رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای بویژه در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: تا فردا در ساعات بعد از ظهرها وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی به صورت متوسط تا نسبتاً شدید گاهی همراه با تندبادهای لحظه‌ای پیش بینی می‌شود که با توجه به میزان وزش باد رخداد گرد و خاک در این مناطق دور از انتظار نیست.

سبزه زاری تاکید کرد: تا پایان هفته تغییرات دمایی محسوس نیست و شمال خلیج فارس تا اواخر وقت امروز مواج است.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در شبانه روز گذشته گتوند با ۴۶.۸ و دهدز با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده همچنین اهواز به بیشینه دمای ۴۵.۸و کمینه دمای ۳۲.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

نظر شما