شناسهٔ خبر: 67134794 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

روستای ایلوانق به اینترنت پرسرعت متصل شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از ارتقا سایت ارتباطی روستای ایلوانق از توابع شهرستان خلخال و بهره‌مندی از خدمات اینترنت پرسرعت نسل چهارم خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، شهریار سرداری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، از ارتقای سایت ارتباطی در روستای ایلوانق شهرستان خلخال خبر داد و گفت: در راستای توسعه اینترنت پرسرعت روستایی استان و بهره‌مندی همگان از شبکه ملی اطلاعات، با ایجاد پوشش اینترنت G4 همراه اول، مردم روستای ایلوانق از بخش مرکزی از خدمات اینترنت پرسرعت نسل چهارم بهره‌مند شدند.
وی افزود: با انجام و تکمیل این ارتقا، 59 خانوار روستایی شهرستان خلخال؛ با جمعیتی بالغ بر 166 نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند. ارتقای این سایت ارتباطی با اعتبار 20 میلیارد ریالی از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین شده است.
سرداری خاطر نشان کرد: ارائه خدمات اینترنتی مناسب و پوشش کامل تلفن همراه در این مناطق بسیار مهم بوده و باعث پویایی اقتصاد و توسعه اشتغال به خصوص برای جوانان شهرستان خواهد شد و این اداره‌کل همواره در تلاش است که تمام جامعه روستایی استان به ارتباطات پرسرعت و با کیفیتی دسترسی داشته باشند.

نظر شما