شناسهٔ خبر: 67130780 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئله جمعیت دارای ابعاد تمدنی، ملی و حیاتی کشور است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: مسئله جمعیت وظیفه مشترک الهی است که دارای ابعاد تمدنی، ملی، منطقه‌ای و حیاتی کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه امروز سه شنبه ۲۲ خرداد در مراسم اختتامیه رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت که در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار شد، گفت: روند برگزاری رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت، با همکاری و همدلی نمایندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی، ادارات بهداشت و درمان و ائمه جمعه برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد تلاش شد موضوع را بهتر و وظیفه خود را بهتر بشناسیم تا برای دستیابی به راه‌حلی مناسب مبتنی بر نیاز‌های محلی و منطقه‌ای بیشتر احساس وظیفه کنیم.

حاج علی‌اکبری با بیان اینکه ائمه جمعه این وظیفه را جدی گرفتند و جزو اولویت‌های برنامه‌های خود قرار دادند گفت: برنامه‌ای با این خصوصیات تجربه جدیدی است و امید داریم ملاحظات و دیدگاه‌ها کاملا منتقل شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت، یک الگوی همکاری مشترک در ارتباط با یک وظیفه مشترک است و باید راه بهتر را برای پیش بردن موضوع انتخاب کنیم.

نظر شما