شناسهٔ خبر: 67129600 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

برنامه هاي حوزه ازدواج سال 1403 با محوريت گراميداشت دومين کنگره شهداي استان مازندران برگزار مي شود

صاحب‌خبر -
برنامه هاي حوزه ازدواج سال 1403 با محوريت گراميداشت دومين کنگره شهداي استان مازندران برگزار مي شود
خبرگزاری آریا - علی رجبی در همایش وصال شیرین که به مناسبت هفته ملی ازدواج برگزار شد موضوعات حوزه جوانان را اولویت مهم دولت دانست.

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان مازندران، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در همایش وصال شیرین که به مناسبت هفته ملی ازدواج برگزار شد موضوعات حوزه جوانان را اولویت مهم دولت دانست و گفت: برنامه های حوزه ازدواج سال 1403 با محوریت گرامیداشت دومین کنگره شهدای استان مازندران برگزار می شود.
وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف اعتبارات خوبی را در نظر گرفت، ادامه داد: باید در حوزه جوانان فعال‌تر باشیم.
رجبی جوانی جمعیت را یکی از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم دانست و گفت: رفع مشکل ازدواج جوانان، مسکن، اشتغال و کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی اقدامات مهمی است که می‌تواند جمعیت کشور را به سمت جوانی ببرد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش مشارکت جوانان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت؛ معتقدیم بسیاری از کارها را می‌توان با تکیه بر توان جوانان انجام داد.
رجبی در پایان صحبت های خود با اشاره به راه اندازی 30 مرکز فعال ، از هدف گذاری 40 مرکز مشاوره ازدواج جوانان در سال جاری خبر داد.
محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در این مراسم با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان دستگاه متولی در حوزه تسهیل و تبلیغ ازدواج آسان و آسمانی است، گفت: امسال همان طور که هدف رئیس جمهور شهید خدمت جهادی بوده هدف ما تداوم این مسیر است.
وی مشاوره و کارگاه رایگان را از برنامه‌های مهم این حوزه دانست و اظهار کرد: سال 1402 سال پر توفیقی برای ما بود چراکه در بخش مراکز مشاوره ازدواج و هدایت هدفمند افراد برای مشاوره روانشناسی و آموزش خانواده‌ها در حوزه ازدواج گام‌های مهمی برداشته شد.

نظر شما