شناسهٔ خبر: 67113403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با حضور مدیرکل دفتر روستایی و مدیرکل دفتر ارزیابی صورت گرفت؛

برگزاري جلسه همکاري و رسيدگي به مسائل و مشکلات حوزه ورزش روستايي

صاحب‌خبر -
برگزاري جلسه همکاري و رسيدگي به مسائل و مشکلات حوزه ورزش روستايي
خبرگزاری آریا - جلسه هماهنگی و همکاری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مربوط به حوزه ورزش روستایی با حضور حسین دهقان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و شهرام عظیمی مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان در محل دفتر ارزیابی و عملکرد این وزارت‌خانه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری آریا، در این جلسه مسائل و مشکلات موجود در فرایند توسعه ورزش در مناطق روستایی و عشایری بررسی و تبادل نظر شد و مقرر شد گزارشی از روند تجهیز خانه‌های ورزش، خانه‌های نشاط و تندرستی، مسابقات جام پرچم جهت بررسی و پایش عملکرد استان‌ها به دفتر ارزیابی عملکرد ارائه شود.
شهرام عظیمی مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان ضمن تشکر از همکاری دفتر ارزیابی عملکرد با این دفتر، با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های خوبی که در روستاها وجود دارد، گفت: تمام تلاش و همت ما بر این است که با دریافت راهکارها و هم‌فکری بخصوص دفتر ارزیابی و عملکرد خدمات شایسته‌ای به اقشار روستایی و عشایری ارائه دهیم.
عظیمی افزود: اعتبارات تخصیص یافته از طرف وزارت‌خانه به برخی پروژه‌ها مخصوصا تجهیز خانه‌های ورزش روستایی و جام پرچم در برخی استان‌ها به خوبی هزینه نشده و چالش بزرگی در جهت تحقق اهداف و مأموریت‌های تعریف شده این دفتر ایجاد کرده است.
حسین دهقانی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات گفت: به نظر می‌رسد انجام مطالعات در حوزه ورزش روستایی و اطلاع از شیوه‌ها و روش‌های نوین ترویج و توسعه روستاها در کشورهای توسعه یافته یکی از مواردی است که می‌بایست در دستور کار قرار بگیرد.
دهقانی ادامه داد: اعزام تیمی از کارشناسان با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی به کشورهایی که در حوزه ورزش روستایی پیشرفت‌های چشم گیری دارند می‌تواند در ارائه راهکارهای نوین در خصوص همگانی کردن ورزش در روستاها را رقم بزند. با آسیب شناسی و تحلیل وضعیت موجود می‌توان برنامه ریزی و تصمیم گیری بهتری در ورزش روستاها داشته باشیم.
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات افزود: روند هزینه اعتبارات در نقاط روستایی در برخی استان‌ها به صورت گلخانه‌ای عمل شده و همه روستاها و اقشار روستایی خدمات خوبی دریافت نکردند و نظارت و بررسی همه جانبه کارشناسان این دفتر در استانها و هیات‌های استانی امری ضروری است و باید برنامه‌ها و رویدادهای ورزشی در روستا تداوم و تکرار داشته باشد.
او در پایان گفت: همکاری همه جانبه و متقابل با دفتر ورزش روستایی و عشایری در جهت ارسال مکاتبات، نظارت‌ها و پایش‌های استانی خواهیم داشت تا خدمات با کارایی خوبی به روستائیان و توسعه ورزش در نقاط روستایی داشته باشیم.

نظر شما