شناسهٔ خبر: 67095217 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضبط انبار۳۰۰ میلیارد ریالی قطعات خودروهای سنگین در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: انبار۳۰۰ میلیارد ریالی قطعات خودروهای سنگین در مهاباد کشف وضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ اشرفی افزود: یکی از اولویتهای اصلی فراجا در ماموریتهای خود مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در کشور است در همین ارتباط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در ادامه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک انبار نگهداری قطعات استوک خودروهای سنگین و سواری خارجی را در یکی از محلات شهر مهاباد شناسایی کردند.

او اضافه کرد: ماموران ضمن با هماهنگی های انجام شده به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر تعداد ۹۵۸ قلم اجزا و قطعات خودورهای سنگین و سواری خارجی از قبیل موتور گیربکس سرسیلندر میلنگ، دیفرانسیل و داشبورد و انواع قطعات دیگر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مهابادگفت: ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان مربوطه بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که در این زمینه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ اشرفی خاطر نشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی ودستگیری متخلفان اقدام شود.

<div id="video-display-embed-code_11199910"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4255632/11199910?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما