شناسهٔ خبر: 67050476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴| مرحله گروهی؛

اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن تیم ملی در دیدار ایران و بلغارستان

امین اسماعیل‌نژاد پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال کشورمان عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ملی را در دیدار ایران و بلغارستان را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال کشورمان امروز _جمعه هجدهم خرداد_ در سومین دیدار هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از ساعت ۶:۳۰ به مصاف بلغارستان رفت و با نتیجه سه بر دو و امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۲ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۱ مغلوب شد.

پیش از این بلند قامتان کشورمان در هفته دوم مقابل ژاپن و برزیل نیز شکست خورده بودند. هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ در روزهای پانزدهم تا بیستم خرداد در شهرهای کوکورای ژاپن و اوتاوای کانادا پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۶ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۴۲ پوئن در حمله، ۱۶ امتیاز در دفاع، ۱۰ پوئن سرویس و ۳۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود. امین اسماعیل‌نژاد با کسب ۱۶ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در این دیدار را از آن خود کرد و ایلیا پتکوو بازیکن شماره ۲۴ بلغارستان با ۲۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد.

بازیکنان تیم ملی بلغارستان نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۵ امتیاز کسب کردند که شامل ۵۳ امتیاز حمله، ۱۹ دفاع، ۵ پوئن سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

به گزارش ایمنا، تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین دیدار خود در هفته دوم فردا - شنبه نوزدهم خرداد- از ساعت ۰۶:۳۰ به مصاف ترکیه می‌رود.

نظر شما