شناسهٔ خبر: 67048814 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

سفر کاری یک روزه مدیر کل و معاونین ایشان به شهرستان سقز

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همراهی رشید محمودی معاون امور هنری و سینمایی، عیسی فلاحی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای به منظور دیدار با هنرمندان و قدردانی از تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر به شهرستان سقز سفر کردند.

سقز

در ابتدای این سفر کاری با پیشکسوتان و هنرمندان شهرستان سقز دیدار و نشست هم اندیشی برگزار نمود.

علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان سقز با اشاره به خدمات صورت گرفته در سال گذشته به هنرمندان شهرستان سقز از جمله پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ، پیگیری مستمر در خواست‌های بحق هنرمندان و بیمه هنرمندان، توجه به اشتغالزایی هنرمندان، صدور مجوزهای آموزشگاه های موسیقی، تجسمی و موسسات ادبی، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله مهر سینمای ایران و تجلیل از فیلمسازان در سقز، شب‌های موسیقی، همایش دف نوازی و مولودی خوانی، جشنواره نمایشنامه خوانی، جشنواره تئاتر زیویه و... افزودند: در سال جاری تجلیل از مفاخر فرهنگی و هنری، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری دومین جشنواره تئاتر خیابانی زیویه، برگزاری دوسالانه خوشنویسی، برگزاری جشنواره فیلم و...از برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان سقز است. ایشان با اشاره به لزوم توجه بیشتر اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفتند: وظیفه همگی ما در جبهه فرهنگی و هنری حمایت از انتخابات و تشویق مردم جهت حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فردی شایسته برای سکان داری ریاست جمهوری اسلامی ایران است. 

در ادامه این جلسه هرکدام از هنرمندان به بیان نقطه نظرات خود و درخواست جهت حمایت بیشتر و توجه خاص به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان سقز جهت توسعه شاخصه های فرهنگی و هنری شدند.

سقز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با هنرمند خوشنویسی شهر سقز اظهار داشت: تجلیل و قدردانی از اهالی فرهنگ و هنر از مهمترین رسالت های اداره کل فرهنگ کردستان است.

 دیدار و قدردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از هنرمند خوشنویس شهرستان سقز مسعود حمیدی

علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همراهی رشید محمودی معاون امور هنری و سینمایی، عیسی فلاحی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای، حمیدرضا خوشبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز و فخرالدین علی نژاد مدیر انجمن خوشنویسان شعبه سقز ، در منزل هنرمند برجسته و توانمند خوشنویس این شهرستان آقای مسعود حمیدی از سال ها تلاش و کوشش ارزشمند این هنرمندان با اهدای لوح سپاس قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

در این دیدار  دختر هفت ساله آقای مسعود حمیدی با مرکب به هنر حضوری نویسی خوشنویسی پرداختند. 

سقز

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با حضور در دفتر امام جمعه شهر سقز از خدمات امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سقز  قدردانی نمود.

علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و هیأت همراه ضمن دیدار و گفتگو با ماموستا محمود ابن الخیاط امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سقز و بیان نقطه نظرات حاج ماموستا ابن الخیاط برای توجه به فرهنگ مردم شهرستان سقز در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از تلاش ، کوشش و خدمات ارزشمند ایشان در این شورا تجلیل و قدردانی بعمل آمد.



 

 

 

نظر شما