شناسهٔ خبر: 67044284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نیازمند جای بیرانوند و سیدحسین را گرفت

دروازه‌بان سپاهان پس از پنج ماه دوباره فرصت حضور در رقابت‌های ملی را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در تمام 6 بازی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا در ترکیب حضور داشت و در دو مسابقه فروردین‌ماه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان هم همین گلر پرسپولیس و سید حسین حسینی فرصت حضور در ترکیب را در دو مسابقه رفت و برگشت به دست آوردند که امروز سید پیام نیازمند جای آنها را گرفته است.

در شرایطی که آخرین بازی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان با حضور سید حسین حسینی در ترکیب برگزار شده بود، حالا با غیبت این گلر و نیمکت نشینی بیرانوند، این شانس به سید پیام نیازمند رسیده تا شانس درخشش برابر هنگ کنگ و تثبیتش در بازی‌های ملی را پیدا کند.

پیام نیازمند آخرین بازی‌های ملی خود را در دو دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران در آستانه شروع جام ملت‌های آسیا مقابل تیم‌های ملی بورکینافاسو و اندونزی با حضور تعویضی در شروع نیمه دوم در هر دو مسابقه دوستانه انجام داد و پس از آن در هشت بازی این شانس را پیدا نکرده بود که امروز برابر هنگ کنگ فرصت خودنمایی دارد.

دروازه‌بان سپاهان که در فصل اخیر لیگ برتر 7 کلین‌شیت داشت و از این نظر نتوانست آمار جالب توجهی بر جای بگذارد، آخرین بازی ملی خود را روز 19 دی 1402 برابر اندونزی انجام داده بود که امروز هم مقابل هنگ کنگ در ترکیب دیده می‌شود.

نظر شما