شناسهٔ خبر: 67038818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

۲۴ مدرسه شاهد در استان زنجان فعال است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۲۴ مدرسه شاهد در استان زنجان فعال است.

صاحب‌خبر -

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های اول، هفتم و دهم به ترتیب آغاز شده است و پایه اول دبستان از یکم تا بیستم خرداد ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ مدرسه شاهد در استان زنجان فعالیت دارد، اضافه کرد: این مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی فعال هستند و ثبت‌نام در آن‌ها بر اساس ضوابط خاص انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: پیش ثبت‌نام ورودی پایه هفتم از بیست‌ویکم خرداد تا دهم تیر و پایه دهم نیز طبق مصوبه اعلامی از یکم تا بیستم تیر ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی گفت: دانش‌آموزان پایه نهم نیز باید بر اساس هدایت تحصیلی که دریافت می‌کنند، در مقطع دهم ثبت‌نام انجام دهند، به افرادی که هدایت تحصیلی را دیرتر دریافت کنند، زمان اضافی داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: پس از مراحل پیش ثبت‌نام مدیر و مسئولان مربوطه با توجه به اسامی ثبت شده در سایت و کسب امتیازات توسط دانش‌آموزان مورد بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به ظرفیت کلاس درس پذیرش می‌شوند.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر افراد متقاضی ثبت‌نام در مدارس شاهد می‌توانند در سامانه my.medu.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود ۶۷۸ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر زنجانی در مدارس تحصیل می‌کنند، گفت: مدارس شاهد در راستای خدمات‌رسانی به فرزندان شاهد و ایثارگر راه‌اندازی شده است.

نظر شما