شناسهٔ خبر: 67028710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت

قطع و کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران بهمئی ، موجب گلایه و نگرانی تراکتورداران این شهرستان شده است.

صاحب‌خبر -

گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ تراکتورداران شهرستان بهمئی از کاهش سهمیه سوخت تراکتورهایشان گله‌مند هستند و می‌گویند سهمیه گازوییل آنها که قبلا ۷۰۰ لیتر بوده الان مدتی است که پرداخت نمی‌شود و یا به ۴۰۰ تا ۶۰۰ لیتر در برخی ماه‌ها کاهش یافته است.
تراکتورداران مدعی هستند که سهمیه سوخت آنها به کمباین داران اختصاص داده شده تا بتوانند محصولات کشاورزی را برداشت کنند و این موضوع به بیش از ۱۵۶ تراکتوردار شهرستان بهمئی ضربه و آسیب وارد کرده است.
تراکتورداران می‌گویند در صورت توافق برکاهش این سهمیه ۴۰۰ لیتر کفاف سوخت وسیله نقلیه آنها را نمی‌دهد و این در حالی است که جایگاه‌های سوخت نیز به صورت آزاد به ما سوخت نمی‌دهند.
اکبر زکی نژاد رئیس جهاد کشاورزی بهمئی در این زمینه گفت: ۱۵۶ تراکتوردار در بهمئی وجود دارد که بر اساس تناسب سطح زیر کشت اراضی دیم و آبی سهمیه به هر تراکتوردار اختصاص می‌یابد.
وی گفت: برای تامین سوخت سه ماهه تراکتورداران خدماتی در این شهرستان مقدار ۷۲ هزار لیتر کمبود وجود دارد.
لطف الله ایرمی مسئول توزیع فراورده‌های نفتی و سوخت شهرستان بهمئی هم گفت: در ماه گذشته بیش از ۵۵ هزار لیتر گازوئیل به جهاد کشاورزی بهمئی اختصاص داده شد که جهاد کشاورزی شهرستان موظف بود طبق قانون به هر کدام ۷۰۰ لیتر اختصاص می‌داد، که دفتر نظام مهندسی کشاورزی نسبت به ثبت سوخت همه تراکتورداران اقدام کرده است ولی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه از تائید نهایی آن خودداری کرده است.
وی بر تسریع در رفع مشکلات مطرح شده از جمله تامین به موقع سوخت تراکتور‌ها تاکید کرد.
از ابتدای امسال به دلایلی که مسئولان از آن به عنوان مصوبه ستاد سوخت استان یاد می‌کنند، نحوه تایید سوخت درخواستی تراکتور‌ها در شهرستان تغییر کرده و در فصل بهار و فصل تابستان کمتر از ۳۰ درصد سوخت درخواستی فعالان بخش کشاورزی تایید شده است.

گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت گلایه تراکتورداران بهمئی نسبت به کاهش سهمیه سوخت

نظر شما