شناسهٔ خبر: 67003763 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ابوترابی‌فرد: کاندیداها از شعارهای هزینه‌ساز پرهیز کنند

امام جمعه تهران گفت: منابع محدود و نیازها نامحدود هستند و کاندیداها باید از هرگونه شعارهای هزینه ساز پرهیز کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در حسینه ثارالله اظهار داشت: شجاعت، نظم، عمل مبتنی بر علم، تواضع در برابر حق و ایمان راسخ از جمله ویژگی‌های شاخص بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) بوده است.

بیشتر بخوانید

رهبر انقلاب: پیش‌بینی امام درباره آینده فلسطین در حال تحقق است

وی شجاعت حضرت امام راحل را برگرفته از اطاعت از خداوند دانست و عنوان کرد: امام در سایه بندگی و عبودیت خدای متعال بالاترین مدارج را طی کرد و در ایمان و عقیده ثابت قدم و استوار بود.

ابوترابی‌فرد ابراز کرد: شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی استثنایی و شجره طیبه بود و این مسیر طیبه را هواهای نفسانی تعیین نمی‌کند، بلکه این فضایل اخلاقی ثمره ارزشمند ایمان و اعتقاد راسخ است.

وی خاطرنشان کرد: میوه شجره طیبه عمل صالح است چرا که مبانی امام ریشه در اصول وحیانی و قرآنی ثابت دارد و تغییر نمی‌کند چرا که آن امام راحل خطاب به مر دم می‌فرماید « اگر همه شما از این راه برگردید اما من در راهم استوار هستم و ادامه می‌دهم».

ابوترابی فرد بیان کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی نماد ایمان است و با همین ایمان در مقابل استکبار مستحکم ایستاد و حتی و شهدا اگر ایمان راسخ نداشتند هیچ وقت در مقابل باطل نمی ایستادند.

وی یادآور شد: اگر ایمان نبود آزادگان در دوران اسارت صبر و تحمل نمی کردند و حتی ایمان شهید سلیمانی و ابومهندس المهدی و دیگر شهدا باعث شد که در برابر دشمن ایستادگی کنند.

امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: فضائل اخلاق از ایمان بر می‌آید و حتی فضایل اخلاقی رئیس جمهور شهید ریشه در ایمان او دارد چرا که همین ایمان او را تبدیل به یک شخصیت متواضع و پرتلاش کرد.

ابوترابی‌فرد با گرامیداشت شهادت رئیس جمهور محبوب و دیگر خدمتگزاران همراه وی گفت: سوگواری شهید جمهور در سراسر کشور وحدت مردم را در پی داشت و باید ضمین استفاده از این فرصت، برای برگزاری انتخابات راه گفتگوی منطقی را هموار کنیم.

وی افزود: کشور ما با وجود شهادت رئیس جمهوری در اوج ثبات و امنیت، آینده روشنی در پیش دارد و لازم است که کاندیدای انتخابات به دنبال تبیین مسایل و مشکلات جامعه و راهکارهای علمی با استفاده از ظرفیت‌ها باشند.

ابوترابی فرد اظهار داشت: منابع محدود و نیازها نامحدود هستند و شعارها و برنامه‌های کاندیداها به نحوی باشند که چطور می‌توان اولویت‌ها را نسبت به این منابع محدود شناسایی و هدایت کرد و از هرگونه شعارهای هزینه‌ساز پرهیز شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما