شناسهٔ خبر: 66997308 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

وزیران بهداشت و اقتصاد به شهید امیرعبداللهیان ادای احترام کردند

وزیران بهداشت و اقتصاد با برشمردن دستاورد‌های شهید امیرعبداللهیان، به وزیر امور خارجه فقید ادای احترام کرده و برای وی از درگاه خداوند علو درجات مسئلت کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در دفتر کار شهید حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه فقید، به مقام والای وزیر شهید امور خارجه ادای احترام کردند.

عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌منظور ادای احترام به مقام والای وزیر شهید امور خارجه، در دفتر کار شهید حسین امیرعبداللهیان حضور یافت و ضمن امضای دفتر یادبود این شهید والامقام، یاد و خاطره امیر دیپلماسی را گرامی داشت و برای روح شهدای خدمت از درگاه خداوند علو درجات مسئلت کرد.

عین‌اللهی با حضور در ساختمان وزارت امور خارجه، با اهداف والا و آرمان‌های مقدس وزیر شهید امور خارجه در دفاع جانانه از منافع و امنیت ملی میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کرد.

وزیران بهداشت و اقتصاد به شهید امیرعبداللهیان ادای احترام کردند

در این مراسم که محمد حسین نیکنام، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت و سید حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو نیز حضور داشتند، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه نیز دیدار و گفتگو کرد و شهادت امیرعبداللهیان را به سرپرست وزارت خارجه و کارگزاران نظام در دستگاه دیپلماسی تسلیت گفت.

عین‌اللهی در این دیدار از تلاش‌های مجاهدانه وزیر شهید خارجه در همکاری و تعامل نزدیک با وزارت بهداشت در پیگیری امور مربوط به تامین سلامت مردم در ارتباط و تعامل‌های خارجی تمجید کرد.

سید احسان خاندوزی، وزیرامور اقتصادی و دارایی نیز به‌منظور ادای احترام به مقام والای وزیر شهید امور خارجه، در دفتر کار شهید حسین امیرعبداللهیان حضور یافت و دفتر یادبود این شهید والامقام را را امضا کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی در دیدار با محمد فتحعلی، معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه، شهادت امیرعبداللهیان را به کارگزاران نظام در دستگاه دیپلماسی تسلیت گفت و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره وزیر شهید امور خارجه، برای روح دیپلمات مجاهد و انقلابی کشورمان از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای او علو درجات و غفران واسعه الهی مسئلت کرد.

وزیران بهداشت و اقتصاد به شهید امیرعبداللهیان ادای احترام کردند

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین پس از امضای دفتر یادبود با هیئت همراه ضمن نثار فاتحه برای شهدای خدمت یاد و خاطره شهدای وزارت امور خارجه به‌ویژه دیپلمات مجاهد و انقلابی شهید حسین امیرعبداللهیان را گرامی داشت.

رضا خواجه نائینی، معاون توسعه مدیریت و منابع، سید محمد حسین قریشی، مدیر کل دفتر وزارتی، ذبیح‌الله سلمانی، معاون امور حقوقی و مجلس، سیدعلی روحانی، معاون سیاست‌گذاری اقتصادی، علی فکری، معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و فنی ایران وزارت امور اقتصادی و دارایی در مراسم تجلیل و ادای احترام به شهدای خدمت، وزیر امور اقتصادی و دارایی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما