شناسهٔ خبر: 66992432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نایب رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد

لزوم نهادینه کردن نمایشگاه «چیدمان» برای ایجاد نگاهی بهتر به زندگی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نهادینه‌کردن نمایشگاه «چیدمان» برای ایجاد نگاهی بهتر به زندگی در مجموعه آرامستان‌ها و مجموعه‌هایی از این دست ضروری است.

صاحب‌خبر -

سیدامیر سامع در حاشیه بازدید از نمایشگاه «چیدمان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به اعتقاد من باید نام این نمایشگاه را «نگاه به زندگی» بگذاریم، چراکه یادآور عبرت‌های زندگی و پس از مرگ است.

وی افزود: همه ما در فرصت‌هایی که زندگی می‌کنیم و از نعمت‌های خداوند بهره‌مند می‌شویم، باید بتوانیم با دقت نظر، واقع‌بینی درست، افکار و اندیشه‌های صحیح و با الهام از نور و معرفت الهی و در سایه ائمه اطهار آنچه هست را درست درک کنیم و به سمت درست حرکت کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: زندگی یک کار دسته‌جمعی است و علاوه‌بر اینکه مسائل درونی دارد، مسائل اجتماعی و بیرونی نیز دارد که در این نمایشگاه به منصه ظهور نشسته است و می‌توان از آن الهام گرفت.

سامع خاطرنشان کرد: امیدوارم برگزاری این نمایشگاه که به‌صورت نمونه است، نهادینه شود و فرصتی را در آرامستان‌ها و مجموعه‌های دیگر برای ایجاد نگاه بهتر به زندگی فراهم کند.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه «چیدمان» به همت سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در کتابخانه مرکزی شهرداری این کلان‌شهر برپا است.

نظر شما