شناسهٔ خبر: 66961518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

خدمات ویژه به زائران در مسیرهای منتهی به حرم رضوی ارایه می‌ش...

اقتصاد ایران: مشهد- معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از ارایه خدمات ویژه به زائران بارگاه منور رضوی در روز زیارتی مخصوص امام هشتم علیه السلام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر رئیسیان زاده اظهار کرد: همزمان با روز ویژه زیارتی امام رضا علیه السلام، با همکاری شهرداری مشهد، هیأت مذهبی و تشکل‌های مردمی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی به زائران خدمات ویژه ای ارائه خواهد شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: در این مسیرها ایستگاه‌های پذیرایی از زائران برپا شده و توزیع نذری و میان وعده انجام خواهد می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه بعدی، اعزام کاروان‌ها از استان‌های محروم به مشهد در قالب طرح زیارت اولی‌ها است که ۱۰ کاروان از این تعداد متعلق به شهرستان‌های خراسان رضوی است.

رئیسیان زاده افزود: ۱۵ کاروان دیگر نیز از استان‌های مختلف در این ایام به مشهد می آیند که شامل زیارت اولی‌های بی بضاعت و کم برخوردار هستند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: در این ایام همچنین با همکاری تشکل‌ها، مجموعه‌های مردمی و مساجد، برنامه‌هایی برای عزاداری ویژه شهادت امام رضا علیه السلام و طبخ و توزیع آش نذری به نیابت از شهدای خدمت انجام خواهد شد.

وی افزود: اقلام مربوط به طبخ آش نذری از سوی آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.

رئیسیان زاده همچنین از اجرای طرح (ایران خانه حضرت رضا (ع)) با مشارکت ۵۰۰ محفل و مجلس خانگی و مردمی در ایام ویژه زیارتی امام هشتم علیه السلام خبر داد.

برچسب‌ها:

نظر شما