شناسهٔ خبر: 66953633 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

قولم در بازی پرسپولیس و استقلال عملی شد/ امیدوارم در جدول مجازی به این رتبه واقعی برسیم!

سرمربی شمس‌آذر قزوین با اشاره به دو بازی اخیر این تیم گفت: قول دادم باکیفیت بازی کنیم و همینطور هم شد. در بازی مقابل پرسپولیس روی اتفاق گل خوردیم و تیم ما در ده دقیقه پایانی بازی برابر استقلال پرفشارترین دقایق را سپری کردند.

صاحب‌خبر -

سعید دقیقی در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های سپاهان و شمس‌آذر در آخرین هفته لیگ‌برتر، اظهار کرد: آخرین تقابل ما در فصل با سپاهان و در شهر تاریخی اصفهان است. چند هفته‌ای است که سپاهان خوب نتیجه می‌گیرد. تیم پرمهره با تنوع تاکتیکی بالا است و در هر پست بازیکن خوب دارد و به سرمربی امکان استراحت دادن به برخی بازیکنان می‌دهد.

وی با اشاره به بازی این تیم مقابل سرخابی‌ها افزود: قول دادم باکیفیت بازی کنیم و همینطور شد. تیم ما مقابل پرسپولیس روی اتفاق گل خورد و ده دقیقه پایانی بازی برابر استقلال پرفشارترین دقایق را سپری کردند. 

سرمربی شمس‌آذر یادآور شد: تیم شایسته‌ای در این فصل بودیم. با تمام چالش‌ها و در بازی‌های بزرگ خودمان را ثبت کردیم و رتبه پنجم واقعی را تا الان کسب کرده‌ایم. این تیم شایستگی بخشودگی است، همانطور که سپاهان و پرسپولیس هم بخشیده شدند. امیدوارم در جدول مجازی هم با برگشت امتیاز به جایگاه پنجم برسیم.

بیشتر بخوانید: واکنش سعید دقیقی به حواشی عذرخواهی از استقلالی‌ها

نظر شما