شناسهٔ خبر: 66932311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان:

۳۰۰۰ انشعاب در طرح‌های مسکن ملی استان زنجان نصب شد

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: تاکنون بیش از سه هزار انشعاب در طرح‌های مسکن ملی استان نصب شده و بیش از هشت هزار واحد نیز آماده نصب است و قابلیت واگذاری دارد.

صاحب‌خبر -

‌علی‌محمد نادرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات اولویت‌دار در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، آب‌رسانی به مسکن‌های ملی است.

وی افزود: مسکن‌های اقدام ملی در استان زنجان در قالب ۲۶ پروژه و به تعداد بیش از ۱۹ هزار واحد اجرا می‌شود که یکی از اقدامات این پروژه آب‌رسانی به‌موقع به واحدها است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: پیش از این نیز بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال از سوی شرکت آب و فاضلاب آب‌رسانی شده بود.

نادرخانی با اشاره به ایجاد ۱۸ هزار انشعاب آب و فاضلاب برای متقاضیان بیان کرد: با تأمین زیرساخت‌های آب و فاضلاب برای این پروژه‌ها جمعیتی افزون بر ۷۷ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از سه هزار انشعاب در طرح‌های مسکن ملی استان نصب شده و بیش از هشت هزار واحد نیز آماده نصب است و قابلیت واگذاری دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: برای تأمین زیرساخت‌های خدمات آب و فاضلاب در مسکن‌های اقدام ملی در استان زنجان تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نظر شما