شناسهٔ خبر: 66900926 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عمار الحکیم: عراق حامی فلسطین و آرمان ملت آن خواهد ماند

عمار الحکیم رئیس جریان ملی حکمت عراق در حساب کاربری ایکس خود نوشت: عراق حامی فلسطین و آرمان ملت آن خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  عمار الحکیم رئیس جریان ملی حکمت عراق در حساب کاربری ایکس خود نوشت: هنگام ملاقات مجروحان فلسطینیِ بستری در بیمارستان «مدینه الطب» بغداد گفتیم: روحیه بالای مجروحان اعم از مردان، زنان و کودکانی که با آنان دیدار و گفتگو کردیم، جالب توجه بود. آنان خواهان بازگشت به کشورشان بودند. ان شاء الله با سربلندی پیروز شوند. این ملاقات در زمانی صورت گرفت که برای مردم فلسطین اندوهبار و بغرنج است. زیرا در پی حمله رژیم غاصب اسرائیل به اردوگاه رفح شماری شهید شدند. این رژیم همه هنجار‌ها و سنت‌های بین المللی مربوط به جنگ را زیرپا می‌گذارد و علیه ملت فلسطینی ما مرتکب نسل کشی می‌شود.  

عمار الحکیم: عراق حامی فلسطین و آرمان ملت آن خواهد ماند عمار الحکیم: عراق حامی فلسطین و آرمان ملت آن خواهد ماند عمار الحکیم: عراق حامی فلسطین و آرمان ملت آن خواهد ماند عمار الحکیم: عراق حامی فلسطین و آرمان ملت آن خواهد ماند عمار الحکیم: عراق حامی فلسطین و آرمان ملت آن خواهد ماند عمار الحکیم: عراق حامی فلسطین و آرمان ملت آن خواهد ماند


کشتار بی هدفی که صورت می‌گیرد، این مسئولیت سنگین را بر دوش ما در کشور‌های اسلامی و جامعه بین الملل می‌گذارد که از آرمان فلسطین به طور کلی و غزه مقاوم به طور خاص حمایت کنیم.
زمانی که به ملاقات این مجروحان رفتم، سالروز تاسیس سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) است و این پیامی برای همه گروه‌های فلسطینی است که با وحدت، همکاری و انسجام با یکدیگر پیروزی بزرگ را رقم بزنند و مقابل حملات وحشیانه اسرائیل بایستند.
عراق با تمام ظرفیت‌های موجود و در تمام زمینه‌های سیاسی، رسانه‌ای و کمک رسانی حامی فلسطین و آرمان ملت آن باقی خواهد ماند و هر چه در توان داشته باشد، از مردم فلسطین حمایت خواهد کرد.

نظر شما