شناسهٔ خبر: 66900761 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اتصال ۳۵ روستای استان کرمان به اینترنت پرسرعت در دو ماه گذشته | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به اتصال 35 روستای این استان به شبکه ارتباطی پایدار و باکیفیت در دو ماهه گذشته، گفت: در این مدت ۲۸۷۸ خانوار روستایی با مبلغ اعتباری ۶۷۲ میلیارد ریال از پوشش ارتباطی مناسب برخوردارشدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان، حسین ساجدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به اتصال ۳۵ روستای این استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات خاطرنشان کرد: با تلاش مجموعه ارتباطات وفناوری اطلاعات استان، پنج سایت جدید ایرانسل، احداث یک سایت همراه اول و با ارتقاء تکنولوژی ۸ سایت موجود با جمعیتی بالغ بر ۹۷۶۵ نفر به اینترنت پرسرعت متصل شدند.
وی افزود: یک سایت جدید همراه اول در روستای شهرستان فاریاب و پنج سایت جدید ایرانسل در روستاهای شهرستان های عنبرآباد، بافت،قلعه گنج،جیرفت،سیرجان به اینترنت پرسرعت نسل چهارم متصل شدند.
بر اساس این گزارش مدیرکل ارتباطات استان کرمان تصریح کرد: عملیات احداث و ارتقا سایت های جدید درکلیه روستاهای دارای مشکل استان با جدیت و سرعت درحال اجرا است و تلاش در این است که هیچ روستای بالای بیست خانواری در استان از امکانات اینترنت پرسرعت همراه محروم نماند.

نظر شما