شناسهٔ خبر: 66883255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

۳۵۰ روستای استان زنجان در معرض تنش آبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۳۵۰ روستا در استان زنجان دارای تنش آبی هستند که رفع تنش آبی ۱۷۱ روستا در برنامه سال جاری قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محمدرضا نادری روز دوشنبه(۷ خرداد ماه) در مراسم تکریم و معارفه ذیحساب شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اهمیت ماموریت های شرکت آبفا اظهار کرد: در همین راستا موضوع آب اولویت نخست امور اقتصادی و دارائی استان است.

وی افزود: با توجه به مصوبات مجلس قوانین تحول آفرینی برای تامین منابع مالی و زیرساخت ها به ویژه در زمینه آبرسانی تصویب شده که کمک شایانی به تحقق عنوان سال نیز خواهد کرد.

مدیرکل  امور اقتصادی و دارائی استان زنجان ضمن تاکید بر اینکه اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان زنجان نگرانی ها در امر آبرسانی را درک می کند بیان کرد: این اداره برای تحقق ماموریت های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان  ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آبرسانی در استان زنجان بیان کرد: ۳۵۰ روستا در استان زنجان دارای تنش آبی هستند که رفع تنش آبی ۱۷۱ روستا در برنامه سال ۱۴۰۳ قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: امر آبرسانی به عنوان مسئولیتی خطیر و تعطیلی ناپذیر با تلاش شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران آبفا در استان بدون وقفه انجام می گیرد.

گفتنی است:در این مراسم از زحمات "محمد علی شهرآبادی" به عنوان ذیحساب پیشین شرکت آبفا استان زنجان تقدیر و "ناصر بیگدلی"  به عنوان ذیحساب جدید این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما