شناسهٔ خبر: 66856468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل کار هرمزگان: مشکل داوطلبان استخدام پالایشگاه بندرعباس حل می‌شود

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: مشکل معترضان آزمون استخدامی پالایشگاه نفت بندرعباس در چارچوب‌ قانونی و تعاملی پیگیری و حل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجتبی معین وزیری روز شنبه در حاشیه حضور بین معترضان این آزمون مقابل استانداری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روند برگزاری آزمون استخدامی و دعوت به مصاحبه افراد مشکلاتی وجود دارد که باید مدیریت شود.

وی ادامه داد: پیش از آغاز ساعت اداری (۶ و نیم صبح روز شنبه) نشست ویژه‌ای با حضور نماینده عالی دولت در استان تعدادی از نمایندگان استان در مجلس و مدیران پالایشگاه بندرعباس در دفتر استاندار هرمزگان برگزار شد و مقرر گردید این مساله به‌طور خاص پیگیری شود و جهت گیری‌ها نیز در راستای جذب حدود یک‌هزار و  ۴۹۰نفر دعوت شدگان به مصاحبه استخدامی باشد.

معین وزیری تصریح کرد: تدابیری مانند آموزش ضمن خدمت برای ارتقای توان علمی، فنی و اجرایی معترضان در مسیر جذب آنان مورد توجه و بررسی جدی قرار می‌گیرد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی یادآور شد: نتیجه بررسی‌ها و تصمیم‌گیری نهایی در کمترین زمان ممکن به اطلاع معترضان و رسانه‌ها خواهد رسید.

روز شنبه حدود یکصد نفر از معترضان به نتایج آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت (پالایشگاه) بندرعباس با داشتن دست نوشته‌هایی مقابل استانداری هرمزگان حضور یافتند و خواستار رسیدگی به اعتراض خود شدند.

روز گذشته نیز پالایشگاه بندرعباس اعلام کرد: حدود ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در آزمون استخدامی شرکت کردند که با وجود پایین آوردن حد نصاب قبولی، فقط ۳۳ نفر در آزمون کتبی قبول شده‌اند.

نظر شما