شناسهٔ خبر: 66820241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عزت و کرامت شهید آیت الله رئیسی در مراسم تشییع دو چندان شد

حضور انبوهی از مردم داغدار در آیین تشییع و خاکسپاری خادم الرضا، نشانه آن است که هرکسی خدمت خالصانه داشته باشد، خداوند به او عزت می‌دهد.

صاحب‌خبر -

عزت و کرامت شهید آیت الله رئیسی در مراسم تشییع دو چندان شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) گفت: شهید آیت الله رئیسی حتی در زمان شهادت هم لباس خدمت بر تن داشت و با تمام توان و تلاش خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد.
 حجت الاسلام والمسلمین محمدعدیده در ادامه به رشادت رزمندگان و جانفشانی آنان در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کردند در مسیر دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده و هستند.
وی تبیین رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس را در جامعه بویژه برای نسل جوان ضروری ضروری دانست و افزود: آزاد سازی خرمشهر به یاد ماندنی‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که همه ملت شریف ایران به آن افتخار می‌کنند.
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در پایان با اشاره به حضور پرشور کارکنان خدوم منطقه پدافند هوایی شمال شرق و مردم ولایتمدار مشهد، گفت: این حضور تاریخی مردم خراسان رضوی در وداع بارئیس جمهورشان تیری بر چشمان دشمنان است تا بدانند مردم ملت ایران همچنان پای انقلاب و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

نظر شما